معني عشق...


ღ❤hosein_jigar&shadi joon ❤ღ


دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم

 اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم

 تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم

 که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت

 ...

 

عشق چيست؟

 از استاد ديني پرسيدند عشق چيست؟ گفت:حرام است. از استاد هندسه پرسيدند عشق چيست؟ گفت:نقطه اي که حول نقطه ي قلب جوان ميگردد. از استاد تاريخ پرسيدن عشق چيست؟ گفت:سقوط سلسله ي قلب جوان. از استاد زبان پرسيدند عشق چيست؟ گفت:همپايlove است . از استاد ادبيات پرسيدند عشق چيست؟ گفت : محبت الهيات است . از استاد علوم پرسيدند عشق چيست؟ گفت : عشق تنها عنصري هست که بدون اکسيژن مي سوزد. از استاد رياضي پرسيدند عشق چيست؟ گفت : عشق تنها عددي هست که پايان ندارد./..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 4 تير 1392 19:0 |- hosein_jigar -|


ϰ-†нêmê§